سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتار حکیمان اگر درست باشد درمان است ، و اگر نادرست بود درد تن و جان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :7
کل بازدید :29682
تعداد کل یاداشته ها : 39
103/2/6
2:9 ع
برترین مردم
امام سجاد (علیه السلام):
إنَّ الحَسَنَ بْنَ عَلِیٍّ بنِ أبی طالِبٍ (علیه السلام) کانَ أعْبَدَ النّاسِ فی زَمانِهِ وأزْهَدَهُم وأفْضَلَهُم.
حسن بن علی بن ابی طالب (علیه السلام) عابدترین مردم زمان خود و پارساترین و برترین آنان بود.
Indeed Hassan bin Ali bin Abi Talib was the most worshiper of the people of his time as well as the most virtues and superiors.
میزان الحکمه، ح 1125
  میلاد غریب مدینه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام را بر آقا و سرورمان اباصالح المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و بر شما شیعیانش تبریک می گویم .
اگه مدینه رفته باشید معنای غربت را بهتر درک می کنید .
غربت
  
  

 

,

هر سال این جلسه را دارد با دانشجویان؛ در ماه رمضان. جدا از جلسه‌ای که احتمالا در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. فقط کافی است به چهره‌اش در طول جلسه نگاه کنی تا بفهمی چقدر این جلسه برایش مهم است. سه ساعت جلسه، ماه رمضان، قبل از افطار، لبخند یک لحظه از صورتش نمی‌رود. به مسوولان برنامه تاکید کرده کسی حرف خودش را سانسور نکند و گفته اصل جلسه برای حرف دانشجوها باشد. دو ساعت به حرف‌های دانشجویان گوش کرده و حالا با اصرار خود دانشجویان صحبت‌هایش را شروع می‌کند:

"جلسات با دانشجویان از شیرین‌ترین جلسات من است."

ادامه مطلب...

  
  
آیت‌الله مجتبی تهرانی در ادامه مباحث دعا به تشریح تفاوتهای دعا و ندا پرداخت و بر هماهنگی ظاهر و باطن دعا کننده تأکید کرد گفت: دعا و ندای الهی "کن فیکون" است.
مروری بر مباحث گذشته
  
  

یاد خدا و کرنش بی‌تکلف در مقابل خالق هستی از مهمترین دستاوردها و نشانه‌های ترنم روح بخش نماز است. آرامش روحی، اعتماد به نفس و امید به حال و آینده نیز از برکات ذکر و یاد خدا هستند، ضمن اینکه براساس تحقیقات جهانی نماز تاثیر مستقیمی بر سلامتی قلب دارد.

ادامه مطلب...